.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با انتقاد از اطلاع رسانی ضعیف بهزیستی استان ؛
آزار و اذیت یک ناتوان ذهنی در یکی از مراکز نگهداری ‌قائم‌شهر/ ورود مسئولانه دستگاه قضا‌ و سکوت عجیب بهزیستی مازندران + تصاویر
شمال نیوز : متاسفانه رویه بی توجهی به افکار عمومی و اطلاع رسانی ضعیف که در دوره مدیران گذشته این سازمان در مازندران به رویه تبدیل شده ، در دوره مدیریتی مدیرکل جدید نیز ادامه دارد و انگار قرار نیست به این زودی ها این رویه تمام شود .

شمال نیوز:  درپی انتشار تصاویر اذیت و آزار یک معلول ذهنی رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: دستگاه قضایی استان نسبت به این مساله ورود و تا شناسایی عوامل قاطعانه پیگیری می‌شود.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری اظهار داشت: با هرگونه فعل یا ترک فعل که سلامت جسمی، روانی، اخلاقی یا اجتماعی طفل و نوجوان اعم از معلول یا غیر معلول را در معرض خطر و آسیب قرار دهد برخورد جدی می‌کنیم.

 

وی افزود: ما نسبت به افرادی که بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس نا امنی در جامعه شوند بی‌تفاوت نیستیم هم اکنون پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده است و دادستانی شهرستان قائم شهر پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داده است .

 

اکبری تصریح کرد: مطلبی در شبکه‌های مجازی مبنی بر آزار جسمی فردی معلوم در یکی از مراکز نگهداری مازندران منتشر شد که موجب تکدر خاطر شهروندان شد و برای پیگیری موضوع برای صحت مطلب، دستور ویژه صادر شد.

 

اطلاع رسانی مسئولانه دادگستری استان مازندران در حالی صورت گرفت که تا این لحظه خبری از شفاف سازی و اطلاع رسانی هرچند کوتاهی از بهزیستی مازندران نیست .

 

متاسفانه رویه بی توجهی به افکار عمومی و اطلاع رسانی ضعیف که در دوره مدیران گذشته این سازمان در مازندران به رویه تبدیل شده ، در دوره مدیریتی مدیرکل جدید نیز ادامه دارد و انگار قرار نیست به این زودی ها این رویه تمام شود .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.